موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 11:122022-09-16بين الملل

دعوت روسیه از تاجیکستان و قرقیزستان برای پایان درگیری در مرز های مشترک


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ماریا زاخاراوا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به درگیری جدید مسلحانه در مرز تاجیکستان و قرقیزستان دو طرف را به انجام اقدامات لازم برای عادی شدن اوضاع دعوت کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از تاجیکستان و قرقیزستان دعوت کرد تا برای عادی سازی اوضاع در مرز های مشترک و جلوگیری از اقدامات تحریک آمیز، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخاراوا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به درگیری جدید مسلحانه در مرز تاجیکستان و قرقیزستان دو طرف را به انجام اقدامات لازم برای عادی شدن اوضاع دعوت کرد.

بنابر سخنان زاخاراوا، روسیه وضعیت در مرز قرقیزستان و تاجیکستان را که صبح روز 14 سپتامبر در نتیجه درگیری مسلحانه بین مرزبانان دو کشور متشنج شده است، به دقت دنبال می کند.

وی افزود: با در نظر گرفتن توافقات موجود بین روسای جمهور قرقیزستان و تاجیکستان، از هر دو طرف دعوت می کنیم تمام اقدامات لازم را برای بازگشت اوضاع به عرصه سیاسی و دیپلماتیک و جلوگیری مشترک از هر نوع تحریک انجام دهند.

زاخاراوا در ادامه بار دیگر آمادگی کشورش را برای کمک به طرفین در دستیابی به یک راه حل قابل قبول درازمدت برای مسائل مرزی، با استفاده از تجربه غنی خود در تعیین مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت روسیه از تاجیکستان و قرقیزستان برای پایان درگیری در مرز های مشترک

دعوت روسیه از تاجیکستان و قرقیزستان برای پایان درگیری در مرز های مشترک