مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-16حوادث

ترافیک سنگنین خودروها در محورهای ارتباطی مازندران


رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه محور ارتباطی کندوان، هراز و سوادکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های مجلار، مکارود، انارک و هزارچم و همچنین در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل روستای همه جا تا نساء و محدوده های سه راهی دیزین و سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره 18 تا انتهای مسیر و همچنین در مسیر رفت و برگشت جاده هراز در محدوده های سه راهی چلاو و نارنجستان و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های بایجان، شاهاندشت و آب اسک را نیز در زمان حاضر سنگین و تاحدودی نیمه سنگین اعلام کرد.

سرهنگ جهان تاب با بیان این که محورهای کندوان و هراز دارای بارش پراکنده باران و محور سوادکوه و آزاد راه تهران شمال در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت : در مسیر جنوب به شمال جاده سوادکوه در محدود گیلاند، ترافیک خودرو سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران از مسافران و گردشگران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگنین خودروها در محورهای ارتباطی مازندران

ترافیک سنگنین خودروها در محورهای ارتباطی مازندران