مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 09:322022-09-16سياسي

نماینده مجلس: راهپیمایی اربعین نماد وحدت مردم ایران و عراق است


نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: مراسم راهپیمایی اربعین امروز به نماد وحدت دو ملت ایران و عراق و در سطح وسیع تر همه شیعیان و حتی همه آزادگان جهان تبدیل شده است.

- ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به مراسم راهپیمایی امسال گفت: مراسم راهپیمایی اربعین امروز به نماد وحدت بین ملت عراق و ایران تبدیل شده و الفت و دوستی بین دو ملت بیانگر این مسئله است.

وی افزود: مراسم راهپیمایی اربعین این سال ها دیگر محدود به دو ملت ایران و عراق نیست و ما وحدت تشیع را در این راسم به وضوح می بینیم.

  نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امسال مردم از 80 کشور جهان در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت کرده اند که این مسئله اوج وحدت میان ملل مختلف را به نمایش می گذارد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: امروزه نه تنها شیعیان بلکه اهل تسنن و حتی پیروان دیگر ادیان الهی همچون مسیحیان نیز در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت می کنند و حتی در مسیر راهپیمایی موکب می زنند.

وی با اشاره به عملکرد دولت در عرصه اجرایی در اعزام زائران به مراسم راهپیمایی اربعین گفت: برخلاف فضاسازی های انجام شده ما شاهد بهبود زیرساخت ها در مناطق مرزی برای اعزام زائران به عراق بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: راهپیمایی اربعین نماد وحدت مردم ایران و عراق است

نماینده مجلس: راهپیمایی اربعین نماد وحدت مردم ایران و عراق است