مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 09:322022-09-16اجتماعي

کارگاه دوخت پرچم و کتیبه در حرم حضرت عباس (ع) +تصاویر


دوخت پرچم های گنبدهای بارگاه امام حسین علیه السلام و حضرت ابالفضل برعهدهٔ خیاط خانهٔ بارگاه مطهر حضرت عباس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلاس: بخش خیاطی و گلدوزی در بارگاه حضرت عباس از جمله بخش های بسیار مهم وابسته به دایره هدایا و نذورات است.

این بخش تمام کارهای خیاطی و گلدوزی مورد نیاز عتبات مقدسه در کربلای معلی را از دوخت و گلدوزی پرچم گنبدهای شریف تا کتیبه های دروازه های ورودی حرم ها را برعهده دارد.

  مسئول این بخش در توضیح فعالیت های خیاطی و گلدوزی بارگاه حضرت عباس می گوید: این بخش از جمله بخش های بسیار مهم در عتبات مقدسه کربلای معلی محسوب می شود که وظیفه تأمین پرچم بارگاه ها و کتبیه های دروازه های ورودی و همچنین پرده ها و چادرها و پرچم ها و تمام کارهای مورد نیاز به خیاطی و گلدوزی عتبات مقدسه امام حسین و حضرت عباس در کربلای معلی برعهده دارد.

  بخش خیاطی و گلدوزی بارگاه حضرت عباس متشکل از دو بخش است: بخش خیاطی و بخش گلدوزی   هریک از این بخش ها مجهز به دستگاه های خیاطی و گلدوزی پیشرفته ای هستند، از جمله ماشینی هایی که به صورت خودکار اقدام به نوشتن واژه ها و جملاتی می کند که در آن برنامه ریزی شده و همچنین قیچی های لیزری که پس از حک شدن و نوشتن عبارات مورد نظر اقدام به برش واژه ها و جملات نگارش شده مانند یا قمر بنی هاشم و یاحسین می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه دوخت پرچم و کتیبه در حرم حضرت عباس (ع) +تصاویر

کارگاه دوخت پرچم و کتیبه در حرم حضرت عباس (ع) +تصاویر