مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 08:122022-09-16سياسي

ذخیره سازی 700 اتوبوس در مرز مهران


دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از ذخیره سازی 700 دستگاه اتوبوس در مرز مهران خبر داد و گفت: برای تردد زائران کمبود اتوبوس نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حسین مُذنِب با یادآوری این که 18 جایگاه اتوبوس به مقصد 18 استان در پایانه مهران آماده خدمات رسانی به زائران هستند، اظهار کرد: دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیز در این محل مستقر است و بازرسان نیز بازرسی های مربوطه را دنبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: دفتر حقوقی سازمان راهداری نیز در پایانه مهران مستقر شده و کمیسیون های مربوطه بررسی تخلفات را تشکیل داده است و آنگونه که باید با متخلفان برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه 700 دستگاه اتوبوس در مرز ذخیره سازی شده است، افزود: تاکنون 1200 دستگاه اتوبوس طی 24 ساعت گذشته به شهر های کشور اعزام شدند.

وی با یادآوری این که حدود 65 درصد زائران اربعین از پایانه مرزی مهران باز می گردند و این پایانه پرترددترین پایانه مرزی است، اضافه کرد: مذنب با تاکید بر اینکه با کمبود اتوبوس روبه رو نشده ایم، گفت: همکاران ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه مدیران ارشد از سراسر کشور در پایانه مهران مستقر شده اند و برای تسهیل در تردد زائران، تامین اتوبوس و برخورد با هرگونه تخلفات آماده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 700 اتوبوس در مرز مهران

ذخیره سازی 700 اتوبوس در مرز مهران