مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 20:322022-09-15سياسي

بهره برداری از فاز اول پروژه تعویض سنگ فرش های صحن انقلاب اسلامی


فاز اول پروژه تعویض سنگ فرش های صحن انقلاب اسلامی پیش از فرا رسیدن دهه آخر ماه صفر و حضور گسترده زائران، به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، ​غفاریان عصادست معاون طرح و برنامه سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی گفت: پروژه تعویض سنگ فرش ها و بهبود و زیبا سازی سقاخانه صحن انقلاب اسلامی از اواخر خرداد ماه امسال آغاز شده بود و طبق برنامه ریزی پیش از دهه پایانی ماه صفر که خیل زائران حضرت رضا(ع) به این آستان مقدس مشرف می شوند، بخش اول پروژه را به پایان رسید.

  وی افزود: بر همین اساس سنگ فرش جدید نیمه شمالی صحن انقلاب، که به عنوان بخش اول پروژه تعریف شده بود به طور کامل نصب شد و از امروز در اختیار زائران قرار گرفت.

 معاون طرح و برنامه سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی همچنین گفت: ادامه این پروژه در نیمه جنوبی صحن نیز طبق برنامه، پس از ایام عزاداری ماه صفر آغاز خواهد شد و تلاش می کنیم این فاز را نیز در کنار دقت و ظرافت، با سرعت مناسبی پیش ببریم تا هر چه زودتر تمام صحن انقلاب با سنگ فرش های جدید مفروش شود.

غفاریان بر ضرورت اجرای این پروژه نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به اتمام عمر مفید سنگ فرش های سنگ انقلاب و نفوذ آب باران به رواق زیرسطحی دارالحجه(عج) که منجر آسیب دیدن تزیینات آن شده بود، تعویض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول پروژه تعویض سنگ فرش های صحن انقلاب اسلامی

بهره برداری از فاز اول پروژه تعویض سنگ فرش های صحن انقلاب اسلامی