مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 20:172022-09-15حوادث

دستگیری 2 عامل تیراندازی در ایرانشهر


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری 2 عامل تیراندازی در یک نزاع که منجر به مجروحیت 2 نفر و ایجاد رعب و وحشت عمومی در شهرستان ایرانشهرشده بود خبر داد.

- سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام  شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، افرادی در یک نزاع با سلاح اقدام به تیراندازی نموده اند که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب مجروحیت 2نفر از شهروندان حاضر در محل شده و سپس از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاهشان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه سلاح ومهمات مربوطه وتحویل متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: پلیس همواره با مجرمانی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 عامل تیراندازی در ایرانشهر

دستگیری 2 عامل تیراندازی در ایرانشهر