مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 19:322022-09-15سياسي

نیروی دریایی ارتش در اقیانوس هند و دریای سرخ حضور دائمی و گسترده دارد


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ در حال انجام ماموریت است و در این منطقه حضور دائمی و گسترده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیر دریادار حمزه علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی با اشاره به امکانات و ظرفیت هایی که نیروی دریایی در این مأموریت ها نیاز دارد اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با جدیت از منافع و منابع کشور و منطقه با همه قوا در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ دفاع می کند.

امیر دریادار کاویانی تصریح کرد: همه فعالیت های عملیاتی، نوسازی، تعمیر و نگهداری در همه قسمت های نیروی دریایی ارتش به موازات و با جدیت طبق فرمان فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در حال انجام است.

همه کارکنان پُرتلاش نیروی دریایی ارتش برای اجرایی شدن تدابیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) اقدامات بسیار ارزنده ای را انجام می دهند و در کنار آن فعالیت های فرهنگی برای تقویت روحیه و انگیزه کارکنان و خانواده های شان طبق یک برنامه مدون در حال اجرا است.

وی افزود: جشنواره سرود نمونه ای از اقداماتی بود که طی برنامه ریزی سالیانه 1401 توسط اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و با پشتیبانی سامانه فرماندهی در فرماندهی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل انجام شد و این برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش در اقیانوس هند و دریای سرخ حضور دائمی و گسترده دارد

نیروی دریایی ارتش در اقیانوس هند و دریای سرخ حضور دائمی و گسترده دارد