مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 18:272022-09-15پزشكي

داروخانه های اینترنتی نسخه می خواهند /وزارت بهداشت مخالف فروش اینترنتی دارو است


«داروخانه هایی که فروش اینترنتی دارو دارند، شناسایی شده و علاوه بر اینکه سهمیه دارویی شان قطع می شود، به کمیسیون قانونی تشخیص امور پزشکی معرفی می شوند.

- وزارت بهداشت : داروخانه هایی که فروش اینترنتی دارو دارند، شناسایی شده و علاوه بر اینکه سهمیه دارویی شان قطع می شود، به کمیسیون قانونی تشخیص امور پزشکی معرفی می شوند.

 روزنامه خراسان نوشت: سهولت در دسترسی به دارو و احتمالا کاهش قیمت تمام شده، به دلیل حذف برخی حلقه های زنجیره توزیع می تواند از مزیت های اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو باشد اما دغدغه هایی مانند چگونگی نظارت بر نظام توزیع، سلامت کامل داروها، اشراف کامل بیمار به چگونگی مصرف و .

را نیز نمی شود نادیده گرفت و باید برای آن برنامه داشت.

رایزنی ها درباره تدوین آیین نامه ای برای اینترنتی شدن عرضه دارو در کشور آغاز شده است؛ موضوعی که از یک سو ورود فناوری به این عرصه و تسهیل دسترسی مردم را به همراه دارد و از سوی دیگر این نگرانی را ایجاد کرده است که اگر با ضوابط و سازوکار نظارتی دقیقی همراه نباشد، ممکن است سلامت مردم را به خطر بیندازد.

تجربه روشن تاکسی های اینترنتی طی سال های اخیر بسیاری از کسب وکارهای کشور به روز شده و یکی از نمونه های آن که به طور مستقیم با زندگی مردم سروکار داشته، تاکسی های اینترنتی است که در ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه های اینترنتی نسخه می خواهند /وزارت بهداشت مخالف فروش اینترنتی دارو است

داروخانه های اینترنتی نسخه می خواهند /وزارت بهداشت مخالف فروش اینترنتی دارو است