مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 18:222022-09-15اقتصادي

کلرشویی ادعایی در برخی واحدها مورد تایید محیط زیست نیست


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تغییر فرآیند را در کلرشویی یادآور شد و گفت: نظر کارشناسی در این مورد باید توسط محیط زیست ارائه شود و از نظر محیط زیست در حال حاضر تکنولوژی که کلرشویی را به صورت کامل انجام دهد و در واقع کلر موجود در خاک را به صورت نمک خارج کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، انتشار مطالب و فیلم هایی در مورد میزان کلر موجود در خاک های مورد استفاده در صنایع روی از یک طرف و همچنین وجود حرف و حدیث در مورد عدم استفاده از تکنولوژی برای مهار این مشکل که از خطرات زیست محیطی محسوب می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان متولی اصلی صدور مجوز فعالیت های صنعتی، کل مسئله را یک موضوع زیست محیطی می داند.

ناصر فغفوری در گفت و گو با فارس با بیان اینکه برخی از خاک های وارداتی و همچنین داخل کشور دارای کلر هستند، اظهار کرد: این موضوع مربوط به محیط زیست است و کلرشویی نیازی به اخذ مجوز از سازمان صمت ندارد، چرا که کار مربوط به فرآیند کیک شویی محسوب می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تغییر فرآیند را در کلرشویی یادآور شد و تصریح کرد: نظر کارشناسی در این مورد باید توسط محیط زیست ارائه شود و از نظر محیط زیست در حال حاضر تکنولوژی که کلرشویی را به صورت کامل انجام دهد و در واقع کلر موجود در خاک را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلرشویی ادعایی در برخی واحدها مورد تایید محیط زیست نیست

کلرشویی ادعایی در برخی واحدها مورد تایید محیط زیست نیست