مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 18:222022-09-15ورزشي

ملی پوش هندبال: سپاهان نشد، به سپاهان نوین پیوستم/باید از سطح آسیا فاصله بگیریم


با سپاهان به توافق اولیه رسیدم اما به دلیل این که لیست بزرگسالان این تیم تکمیل شده بود و من هم دیگر سهمیه امید نبودم، -  مهدی بهنام نیا، ملی پوش اصفهانی تیم هندبال سپاهان نوین در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با انتخاب سپاهان نوین به عنوان تیم جدید خود اظهار داشت: در فصل گذشته برای تیم ذوب آهن به میدان رفتم، در مقطعی نیز با مس کرمان در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور داشتم؛ برای فصل جدید، ذوب آهن قصد داشت تیمی با حضور بازیکنان آکادمی خود تشکیل دهد که فقط در لیگ شرکت داشته باشد.

وی افزود: به نظرم تصمیم درستی نبود و حضور قدرتمند ذوب آهن کیفیت لیگ را افزایش می داد و این گونه تصمیمات به سود ورزشکاران اصفهانی نیست؛ با این شرایط نمی توانستم با ذوب آهن ادامه دهم و پس از مذاکراتی که داشتم رضایت نامه خود را دریافت کردم.

بهنام نیا با اشاره به پیشنهادهایش از چند تیم خوب ایران خاطرنشان کرد: با سپاهان به توافق اولیه رسیدم اما به دلیل این که لیست بزرگسالان این تیم تکمیل شده بود و من هم دیگر سهمیه امید نبودم، نتوانستم در خدمت سپاهان باشم و به سپاهان نوین پیوستم.

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان که اخیرا به مقام سومی بازی های کشورهای اسلامی همراه با تیم ملی دست یافته بود، در این رابطه گفت: سطح مسابقات نسبت به تیم هایی که شرکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش هندبال: سپاهان نشد، به سپاهان نوین پیوستم/باید از سطح آسیا فاصله بگیریم

ملی پوش هندبال: سپاهان نشد، به سپاهان نوین پیوستم/باید از سطح آسیا فاصله بگیریم