مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-15اقتصادي

زنگ پایان فوتسال در هرمزگان/آیا صنایع پشتیبان به انتهای مسیر رسیده ؟


سروش سلطانی از فعالان حوزه ورزش در هرمزگان می گوید: ورزش استان هرمزگان بار دیگر سقوطی تلخ و مرگبار را در شرایطی تجربه کند که بزرگترین و اقتصادی ترین صنایع مادر کشور در این استان قرار دارند اما اندک توجهی از جانب این غول های صنعتی به ورزش استان و جوانان آن نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سروش سلطانی کارشناس ارشد حقوق بین بین الملل و فعال ورزشی هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان زنگ پایان فوتسال حرفه ای در هرمزگان؛ آیا صنایع پشتیبان به انتهای مسیر رسیده؟ آورده است: پس از عدم پایبندی 5 شرکت صنعتی بزرگ مستقر در غرب بندرعباس نسبت به تعهدات شان در قبال ورزش استان هرمزگان و واریز نکردن مبالغ متعهد شده به حساب شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان که خود این 5 شرکت سهامدار آن می باشند و متعهد به پرداخت قدر السهم خود به این باشگاه در راستای ایجاد تحول در ورزش هرمزگان بر آمده اند، اکنون این مجموعه با خطر جدی انحلال و نابودی روبروست.

    اولین جرّقه های این حادثه طی روزهای پیش روشن شد و حواشی بوجود آمده در تمرینات تیم فوتسال صنایع پشتیبان، خود خبر از یک بحران حبابی که در حال بزرگ شدن بود، می داد.

  دیروز خبر ناگواری در رسانه های هرمزگان انتشار یافت مبنی بر اینکه حمید رضایی، مدیر تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان از سمت خود استعفا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ پایان فوتسال در هرمزگان/آیا صنایع پشتیبان به انتهای مسیر رسیده ؟

زنگ پایان فوتسال در هرمزگان/آیا صنایع پشتیبان به انتهای مسیر رسیده ؟