مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-15حوادث

کشف 178 کیلوگرم تریاک در گناباد


فرمانده انتظامی گناباد از کشف 178 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودروهای سنگین توسط ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، قربانعلی قربانی فرمانده انتظامی شهرستان گناباد، گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی گناباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون که حامل بار ضایعات بود مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

  وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هدایت کامیون مورد نظر به داخل ایستگاه و در بازرسی دقیق این خودرو، 137 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل بار جاسازی شده بود را کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان گناباد با اشاره به دستگیری سه متهم در این زمینه، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

  قربانی همچنین از کشف 41 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 متهم در این شهرستان خبر داد.

  وی اضافه کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید سالاری هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 178 کیلوگرم تریاک در گناباد

کشف 178 کیلوگرم تریاک در گناباد