مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-15سياسي

نمایش میدانی «محشر»منتقل کننده مفاهیم دینی به نسل جدید است


نمایش بزرگ میدانی محشر در انتقال مفاهیم و ارزش های دینی به نسل نوجوان و جوان نقش مهمی دارد و استقبال نسل جدید از آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله کلانتری، عضو مجمع خبرگان رهبری با حضور در محل اجرای نمایش و جوان اثربخش است و امشب شاهد استقبال بی نظیر اقشار مختلف به ویژه نسل جدید بودیم.

ماندگاری شهروندان تا اتمام نمایش محشر نماد اجرای خوب موضوعات دینی با زبان هنر است معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: حضور مردم تا پایان اجرای نمایش میدانی محشر مصداق اجرای خوب این نمایش میدانی و توجه شهروندان به موضوعات دینی و مذهبی است که با هنر تلفیق شده اند.

سرهنگ قاسم علیپور، ضمن حضور در محل اجرای نمایش میدانی محشر گفت: از تلاش های شهرداری شیراز، سپاه فجر فارس و سازمان رسانه ای اوج برای تهیه و اجرای این نمایش میدانی بزرگ و فاخر قدردانی می کنیم.

وی با تشکر از عوامل برگزار کننده این رویداد فاخر هنری ادامه داد: مقام معظم رهبری آدرس هایی را به واسطه دینداری مردم ما داده اند و اینها در ادامه همین رویداد در سومین حرم اهل بیت (ع) باید جمع بسته شود و نمونه های آن رویدادها و برنامه های مذهبی و معنوی است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس اضافه کرد: سومین حرم اهل بیت (ع) در آستانه اربعین حسینی میزبان اجرای یک نمایش میدانی چند رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش میدانی «محشر»منتقل کننده مفاهیم دینی به نسل جدید است

نمایش میدانی «محشر»منتقل کننده مفاهیم دینی به نسل جدید است