مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-15سياسي

دفاع قدیری ابیانه از فرزند انسیه خزعلی


چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، پس از انتشار گسترده خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی در فضای مجازی، معاون امور زنان و خانواده ابراهیم رییسی به این موضوع واکنش نشان داد و سفر فرزندش را موقت و کاری خواند.

خزعلی در توییتر خود نوشت: گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می ایستادند و صراحتا از مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می کردند اما امروز برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه های آینده به کشور باز میگردد.

با این حال حواشی سفر فرزند خانم معاون ادامه دارد و به عنوان یکی از اعضای دولت انقلابی برای افکار عمومی سوال برانگیز شده است، در همین رابطه محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران درمکزیک و ایتالیا به گفت و گو با گسترش نیوز به گفت و گو پرداخته که در ادامه می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع قدیری ابیانه از فرزند انسیه خزعلی

دفاع قدیری ابیانه از فرزند انسیه خزعلی