مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-15اجتماعي

اقامت 25000 زائر غیر ایرانی در قم


فرماندار قم با اشاره به حضور زائران پاکستانی و افغانستانی در راهپیمایی اربعین گفت: حدود 25 هزار زائر غیرایرانی به کربلا رفتند، در مسیر برگشت قطعا مدتی را در قم اقامت خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان در نشست کمیته اجرایی ستاد زائران نیز صورت گیرد.

فرماندار قم بیان داشت: خوشبختانه نظافت ورودی های مسجد جمکران به ویژه از درب شماره یک و 2 که به عهده شهرداری است، مشکلی ندارد.

وی همچنین با ذکر این نکته که تامین آب شرب زائران یکی از جدی ترین دغدغه ها است خاطرنشان کرد: اتاق اصناف با استفاده از ظرفیت خیران برای تامین آب، کمک لازم های را داشته باشد، حدود 40 هزار بطری آب تهیه و با هماهنگی با کشتارگاه در سردخانه نگهداری و ذخیره شود، تا اگر نیاز شد، و جمعیت بیشتر از پیش بینی ها بود، بتوانیم آب آشامیدنی آنها را تامین کنیم.

فرماندار قم همچنین با تاکید بر آمادگی کامل پارکینگ های اطراف بلوار پیامبر اعظم(ص) و حرم حضرت معصومه(س) برای توقف خودروهای شخصی یادآور شد: برای جابجایی زائران بین مسجد جمکران و حرم مطهر نیز به تعداد کافی اتوبوس و تاکسی فراهم شود.

انتهای پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت 25000 زائر غیر ایرانی در قم

اقامت 25000 زائر غیر ایرانی در قم