مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-15سياسي

اجتماع اربعین به یک گفتمان بین المللی تبدیل شود


حرکت مقدس و باشکوه اجتماع و راهپیمایی اربعین حسینی باید به یک گفتمان بین المللی و دولتی همانند حج تبدیل شود.

- خبرگزاری فارس اصفهان، یادداشت مهمان، در ادبیات پژوهشی روابط بین الملل، نظریه سازه انگاری به عنوان رویکردی میانه رو که هم عناصر نظریه واقع گرایی و هم عناصر نظریه آرمانگرایی را در نظر دارد و نهایتاً با توجه به عناصر اصلی و شرایط محیطی هر دو رویکرد، به ارایه تحلیل می پردازد.

سازه انگاری از نظریه هایی است که با استفاده از آن بسیاری از واقعیت های بین المللی را می توان پس از بررسی و تحلیل، مدل پارادایمی و کاربست بنابر روایات اهل بیت عصمت و طهارت در آینده بشریت نیز پرچم حضرت منجی خواهد بود و موعود عالمیان با پرچم یالثارات الحسین خود را با نشانی حضرت حسین(ع) معرفی خواهد کرد.

لذا برای حرکتی با این ابعاد ژرف و اهداف بلند، لازم است مسؤولان  با برنامه ریزی دقیق و راهبردی وارد عمل شده و در نظر داشته باشند که سال به سال مورد استقبال بیشتری قرار خواهد گرفت و باید در ابعاد مختلف با نگاه به چشم انداز متعالی آن برنامه ریزی صورت گیرد تا خللی به این جریان هویت ساز جهانی وارد نشود.

 از طرفی دانشگاه ها و اندیشکده ها نیز این موضوع را به عنوان یکی از پایه های قدرت هوشمند انقلاب اسلامی ایران که اکنون پرچمدار مقابله با هژمونی مستکبر بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع اربعین به یک گفتمان بین المللی تبدیل شود

اجتماع اربعین به یک گفتمان بین المللی تبدیل شود