مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-15حوادث

زورگیران فراری دره ‎گاهان تفت، غافلگیر و دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سه نفر از زورگیران تفرجگاه دره گاهان تفت طی عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه در حاشیه شهر یزد خبر داد.

-  سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که حراست از امنیت و آرامش عمومی جامعه خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: طی یک عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه، زورگیران فراری تفرجگاه دره گاهان تفت شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با سوء استفاده از خلوتی تفرجگاه دره گاهان تفت و با استفاده از قمه، دشنه و چاقو به زوج جوانی حمله و پس از تهدید آن ها اقدام به بستن دست و پای این زوج و سرقت اموال آن ها کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: گرچه متهمان هیچ علائمی از خود بر جا نگذاشته بودند و زوج مورد حمله نیز به دلیل استرس و ترس از حادثه پیش آمده، قادر به شناسایی این افراد نبودند، اما با راه اندازی گشت های عملیات ویژه و با حضور کارآگاهان پلیس در سطح استان، جلساتی تشکیل شد و با و سرقت مسلحانه و حمل سلاح غیرمجاز در استان های دیگر را نیز داشتند، تصریح کرد: افراد یا دستگاه هایی که متولی اماکن تفریحی هستند اعم از شهرداری یا منابع طبیعی باید برای این مکان ها نگهبان بگذارند و دوربین نصب کنند تا خانواده ها با خیال راحت در آنجا به تفریح بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیران فراری دره ‎گاهان تفت، غافلگیر و دستگیر شدند

زورگیران فراری دره ‎گاهان تفت، غافلگیر و دستگیر شدند