مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-15حوادث

مهار حریق در انبار ضایعات لاستیک در شهرک صنعتی رازی شهرضا


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضایعات لاستیک دپو شده در یک واحد صنعتی در شهرک رازی شهرضا طعمه حریق شد و تاکنون 80 درصد از حریق مهار شده است.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرک صنعتی رازی شهرضا اظهار داشت: ساعت 12 ظهر امروز آتش سوزی در یک واحد صنعتی در شهرک رازی به آتش نشانی اعلام می شود در این حادثه ضایعات لاستیکی که در انبار دپو شده بود، طعمه حریق می شود.

وی افزود: بلافاصله 3 دستگاه اطفاییه از آتش نشانی شهرک رازی و 2 دستگاه تانکر آبرسان به محل حادثه اعزام می شود، همچنین یک لودر نیز برای جابجایی ضایعات سوخته شده اعزام شد و تاکنون بیش از 80 درصد آتش سوزی مهار شده و از سرایت به واحدهای دیگر جلوگیری شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه این دهمین حادثه ای است که از اول سال تاکنون در شهرک ها و واحدهای صنعتی استان اصفهان اتفاق می اُفتد، بیان کرد: همواره به شهرک های صنعتی توصیه کرده ایم که باید سیستم های اطفای حریق پیش بینی کنند و با توجه به گرمای هوا گاهی آتش سوزی در انبار به وجود می آید و باید واحدهای تولیدی الزامات ایمنی در انبارها را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق در انبار ضایعات لاستیک در شهرک صنعتی رازی شهرضا

مهار حریق در انبار ضایعات لاستیک در شهرک صنعتی رازی شهرضا