مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-15اقتصادي

هیچ آلودگی در آب شهری همدان مشاهده نشده است


بنابر اعلام مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان همدان میزان آزمایش ها و کنترل های انجام شده بر روی آب همدان در شرایط فعلی دوبرابر شده و هیچ گونه آلودگی در آن مشاهده نشده است.

- خبرگزاری فارس-همدان: در حال حاضر مسأله تأمین آب از بغرنجی اولیه خارج شده و قطعی ها منظم تر شده است.

در این میان طبیعی است که نگرانی هایی درباره آب ازنظرهای مختلف مطرح شود و گاهاً سوء تعبیر نیز از گفته های برخی از افراد انجام شود که  باعث نگرانی  برخی مردم شود، اما تنها مراجع رسمی و متولی امر باید  محل قابل اعتنا قرار گیرند، تا این نوع مسائل باعث التهاب خاطر مردم نشود.

یکی از موارد سوء برداشت در این زمینه، اظهاراتی بود که از سوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان مطرح و باعث شد شبهاتی در اذهان مردم نسبت به سلامت آب ایجاد شود.

پس از پخش این شایعات بود که محمدرضا شکوهی در گفت و گو با رسانه ها شبانه روز از علمک های آبگیری، آب را از نظر میکروبی، شیمیایی و فیزیکی تست کرده و یک آب کاملا سالم وارد شبکه شهری می کنند.

اما ما به گفته های شکوهی بسنده نکرده و به سراغ مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان همدان رفتیم تا ضمن اطلاع یافتن از روند بررسی کیفیت آب از سلامت آن نیز اطمینان یابیم، آیا این شکستگی ها که بر اثر قطعی ها پیش می آید جای نگرانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ آلودگی در آب شهری همدان مشاهده نشده است

هیچ آلودگی در آب شهری همدان مشاهده نشده است