مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-15ورزشي

راه اندازی زورخانه در زندان بابل


رییس اداره زندان شهرستان بابل از راه اندازی زورخانه و تجهیز ورزشگاه زندان به امکانات و لوازم موردنیاز ورزش های زورخانه ای خبرداد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، باشگاه ورزشی زندان بابل به عنوان اولین ورزشگاه زندان های استان مازندران به امکانات و لوازم ورزش های زورخانه ای تجهیز شد و مراسم راه اندازی زورخانه با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران استانی و شهرستانی و پهلوان مصطفی حیدریان از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای در استان مازندران به طور رسمی در این زندان برگزار شد.

رییس اداره زندان شهرستان بابل در این مراسم اظهار کرد: شرکت در ورزش های زورخانه ای فرصت مغتنمی است تا بتوانیم با تربیت جسم و نهادینه کردن مرام پهلوانی و جوانمردی در وجودمان راه درست زندگی را انتخاب کنیم.

مهدی شریعت نژاد افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه ای با نام خدا و ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت علی (ع) پیوند خورده و ترویج هر چه بیشتر این ورزش در بین زندانیان می تواند در زمینه های اخلاقی، فرهنگی و تربیتی فضای ورزشی را در زندان های استان تغییر و به سمت و سوی اهداف سازمانی سوق دهد.

رییس اداره زندان شهرستان بابل بیان کرد: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا زندانیان علاقه مند بتوانند از آموزش های دوره های مرتبط استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی زورخانه در زندان بابل

راه اندازی زورخانه در زندان بابل