مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-15بين الملل

سازمان جهانی بهداشت: به پایان کرونا نزدیک شدیم


«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که پایان همه گیری ویروس کرونا در جهان در تیررس است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت(WHO) می گوید که کشورهای جهان هیچ وقت به اندازه حالا، در موقعیت بهتری برای پایان دادن به همه گیری ویروس کرونا نبوده است.

منابع رسانه ای از مقر سازمان جهانی بهداشت خبر دادند که مدیرکل این نهاد بین المللی طی یک کنفرانس خبری مجازی به خبرنگاران اعلام کرد که پایان همه گیری ویروس کرونا در جهان نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت درباره پایان همه گیری ویروس کرونا گفت: ما هنوز به این نقطه نرسیدیم اما (پایان کرونا) در تیررس است .

این رسانه غربی با اشاره به سخنان آدهانوم نوشت: این خوشبینانه ترین ارزیابی این نهاد سازمان ملل (سازمان جهانی بهداشت) از زمان اعلام وضعیت اضطراری بین المللی در ژانویه 2020 و توصیف سه ماه آن از کووید-19 به عنوان یک بیماری همه گیر بود .

طبق روایت رویترز، این ویروس که اواخر سال 2019 در چین ظاهر شد، نزدیک به 6.

5 میلیون نفر (در جهان) را کشته است و 606 میلیون نفر را مبتلا کرد، اقتصادهای جهانی را درنوردید و نظام های درمانی را در هم شکست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: به پایان کرونا نزدیک شدیم

سازمان جهانی بهداشت: به پایان کرونا نزدیک شدیم