مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-15اجتماعي

تامین 42 هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آ موزان نیازمند کشور توسط خیران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید به همت موسسه خیریه شمیم مهر سبحان(شمس) و با کمک خیران 42 هزار بسته لوازم التحریر تهیه شد.

این اقلام تحصیلی در فاز اول جمع آوری و تامین شده و بخشی از آن به استان ها ارسال شد و بخش دیگر نیز در حال بسته بندی است و با توجه به پربارتر شدن سال تحصیلی جدید به دست دانش آموزان مناطق نیازمند در 22 استان کشور ارسال می شود و این میزان طی دوره تحصیلی به 64 هزار بسته پیش بینی شده است.

بسته های لوازم التحریر به شهرستان های استان تهران به صورت ویژه توزیع شده و سهمیه ای برای مددجویان مجموعه های مختلف خدمات رسان مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است که حدود 1800 بسته آن به شهرقدس اختصاص می یابد.

تمامی اقلام تولید داخلی بوده که توسط تولیدکنندگان از محل خمس اموال و با کمک خیرین در اختیار این مجموعه جهادی قرار گرفته شده است.

  از دیگر فعالیت این گروه، استعدادیابی دانش آموزان، تجهیز مدارس و کتابخانه ها، نقاشی و زیباسازی کلاس ها و شناسایی استعدادهای برتر و ارائه کمک های بلاعوض و غیر مستقیم، تامین کتاب های کمک درسی و برگزاری دوره های آموزشی جهت حمایت از دانش آموزان با استعداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 42 هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آ موزان نیازمند کشور توسط خیران

تامین 42 هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آ موزان نیازمند کشور توسط خیران