مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-15سياسي

معاون گردشگری: بیمه هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی از سر گرفته شد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: با پیگیری های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اقدامات لازم برای بیمه هنرمندان از دیروز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز صبح علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور ضمن سفر به ایلام از نمایشگاه صنایع دستی استان ایلام بازدید کرد و گفت: ادارات کل استان ها مکلف به اطلاع رسانی به زائرین هستند؛ به همین دلیل پویش هر خانه یک موکب ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از اقدامات درخور تحسین ایجاد غرفه های صنایع دستی برای زائرین و آشنایی بیشتر آنها با پتانسیل صنایع دستی استان ایلام است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اضافه کرد: 110 غرفه صنایع دستی در استان ایلام ایجاد شده که مورد استقبال زائرین قرار گرفته است؛ همچنین در سایر استان های منتهی به مرز عراق نیز این نمایشگاه ها راه اندازی شده اند.

وی یادآور شد: با پیگیری های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اقدامات لازم برای بیمه هنرمندان از دیروز انجام شده تا نقش حمایتی از این صنعتگران داشته باشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون گردشگری: بیمه هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی از سر گرفته شد

معاون گردشگری: بیمه هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی از سر گرفته شد