مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-15اجتماعي

آمادگی اوقاف گچساران در خدمت رسانی به زائران حسینی/اعلام جزییات پیاده روی اربعین


رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران از آمادگی اوقاف این شهرستان در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سه موکب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران اله کس نجیبی فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:خدمات ویژه قبل و بعد از اربعین حسینی در سطح شهرستان ادامه دارد.

 وی بیان کرد: برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالحسین باتوجه به قرار گرفتن چند بقعه متبرکه شاخص در گچساران برنامه ریزی مناسبی اتخاذ شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران تصریح کرد: موکب بقعه متبرکه امامزاده جعفر ع، جنب شاه راه اصلی و ورودی شهر گچساران و همچنین وجود موکب بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه س دختر بلافصل امام موسی کاظم ع در جوار این شهرستان و موکب بقعه متبرکه امامزاده قطب الدین ع در راه های مواصلاتی شهرستان قرار دارند.

نجیبی فر عنوان کرد:در خیرآباد با همکاری اداره اوقاف وامور خیریه گچساران، هیئت های امنا، مدیران موکب ها، خیرین، مردم علاقمند و خداجو، ادارت،نهادها نسبت به راه اندازی سه موکب در جوار این بقاع انجام گرفت.

وی گفت:در مدت 2 هفته مانده به اربعین و تا 3 روز بعد از اربعین دراین موکب ها نمازهای یومیه به جماعت برگزار می شود، از ظرفیت پذیرایی در هر وعده از 500 تا 1500نفر، خدمات تنظیفی و بهداشتی ایستگاه سلامت صلواتی، مکان خواب و استراحت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اوقاف گچساران در خدمت رسانی به زائران حسینی/اعلام جزییات پیاده روی اربعین

آمادگی اوقاف گچساران در خدمت رسانی به زائران حسینی/اعلام جزییات پیاده روی اربعین