مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 08:072022-09-15سياسي

ثبت نام 2100 مددجو در نهضت ملی مسکن


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به ثبت نام 2 هزار و 100 خانوار کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مددجویان تامین آورده اولیه است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با نماینده مردم زنجان و طارم در و ازدواج آسان یکی از این خدمات در این بخش است.

صالحی توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات را یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد دانست و ادامه داد: حمایت های تسهیل گرانه نمایندگان مجلس و همراهی های دولت مردمی در اختصاص اعتبار و تسریع در روند پرداخت از سوی بانک های عامل در فرآیند توانمندسازی مددجویان بسیار موثر بوده و در تحقق برنامه های این نهاد بسیار اثر گذار است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به ثبت نام 2 هزار و 100 خانوار کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مددجویان تامین آورده اولیه است که در این بخش نیز نیازمند حمایت های قانونی برای تأمین بخشی از هزینه‎ های تامین مسکن مددجویان هستیم.

وی در ادامه به برخی از فعالیت های کمیته امداد در حوزه مشارکت های مردمی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه همکاری 176 مرکز نیکوکاری در سطح استان با نظارت کمیته امداد در در جذب مشارکت های مردمی بسیار  تاثیرگذار بوده و تلاش می کنیم با کیفی سازی فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2100 مددجو در نهضت ملی مسکن

ثبت نام 2100 مددجو در نهضت ملی مسکن