مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 20:522022-09-14حوادث

اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت


یک دختر جوان در محله طرشت قربانی اسیدپاشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ساعت 19:30 دوشنبه 21 شهریورماه جاری، فریاد های دلخراش کمک کمک دختر جوان در محله طرشت جنوبی توجه اهالی محله را جلب کرد.

خیلی زود مردم برای کمک رسانی به سمت این دختر جوان رفتند و متوجه شدند وی دقایقی قبل هدف اسیدپاشی از سوی یک موتورسوار قرار گرفته است که در ادامه این موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 118 ستارخان با هماهنگی تلفنی با بازپرس کشیک دادسرای امور جرایم جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی پی بردند، یک مرد جوان با موتورسیکلت سبزرنگ با انگیزه نامشخص به طرف زن جوان اسیدپاشی کرده و متواری شده است.

امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده بودند بلافاصله اقدامات درمانی را آغاز کردند و متوجه شدند این زن جوان قربانی اسیدپاشی، از ناحیه دست، بدن و صورت دچار سوختگی سطحی شده است.

ماموران پلیس که در تحقیقات ابتدایی به وجود دوربین مداربسته در محل وقوع جرم پی برده بودند به بازبینی فیلم آن پرداختند و لحظه به لحظه صحنه اسیدپاشی را مشاهده کردند و در ادامه موفق به شناسایی مرد جنایتکار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت

اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت