مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 20:022022-09-14اقتصادي

ایجاد 10 هزار مگاوات برق توسط صنایع / کسر 800 مگا وات تولید برق در آذربایجان شرقی


مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به نیاز دو هزار و 300 مگاواتی استان در زمان اوج مصرف گفت: این در شرایطی است که در بهترین حالت یک هزار و 600 مگاوات تولید برق در آذربایجان شرقی و در نیروگاه های تبریز و بناب صورت می گیرد و این به معنی کسر 800 مگاواتی تولید برق در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رسول اسماعیل زاده امشب چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات تامین برق پایدار آذربایجان شرقی اظهار داشت: در شرایطی که استان پنج درصد جمعیت کشور را دارد، تنها 2.

7 درصد تولید برق و سه درصد مصرف کل کشور مربوط به آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به نیاز دو هزار و 300 مگاواتی استان در زمان اوج مصرف تصریح کرد: این در شرایطی است که در بهترین حالت یک هزار و 600 مگاوات تولید برق در آذربایجان شرقی و در نیروگاه های تبریز و بناب صورت می گیرد و این به معنی کسر 800 مگاواتی تولید برق در استان است.

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان ادامه داد: به طور جدی نیازمند احداث نیروگاه جدید در آذربایجان شرقی هستیم چرا که توان تولید نیروگاه تبریز در بهترین حالت 700 تا 800 مگاوات و نیروگاه سهند بناب 600 مگاوات است و طبق وعده وزیر نیرو در سفر اخیر خود به استان مبنی بر تامین زیرساخت های مورد نیاز برای احداث نیروگاه های جدید در صورت جذب سرمایه گذار، از حضور بخش خصوصی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 10 هزار مگاوات برق توسط صنایع / کسر 800 مگا وات تولید برق در آذربایجان شرقی

ایجاد 10 هزار مگاوات برق توسط صنایع / کسر 800 مگا وات تولید برق در آذربایجان شرقی