مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 17:222022-09-14سياسي

اجرای پروژه های بخش آب از مولفه های ماندگاری مردم و توسعه بیجار است


یکی از مولفه های اصلی برای ماندگاری مردم و رشد و ارتقای شاخص های پیشرفت و توسعه بیجار تعیین تکلیف و تسریع در اجرای پروژه های حوزه آب این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز در شورای اداری که با حضور وزیر نیرو  در مجتمع نور اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: طی 9 ماهی که مسئولیت استانداری کردستان را برعهده دارم این چهارمین سفر وزیر نیرو به استان است که نشان از توجه ویژه وی به پروژه های کردستان دارد.

وی با اشاره به دستورات قبلی وزیر نیرو در خصوص کارشناسی بازنگری در تخصیص آب از سد تالوار و نیز تامین آب روستاهای بخش چنگ الماس از این موارد تقدیر نمود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه کار برای آحاد مردم در همه نقاط کشور رو دارند، گفت: اما با توجه به دغدغه رهبری در خصوص مهاجرت و رشد منفی جمیعت در این شهرستان می طلبد بیجار را با نگاهی دیگر بنگریم.

زارعی کوشا افزود: یکی از مولفه های اصلی برای ماندگاری مردم و رشد و ارتقای شاخص های پیشرفت و توسعه بیجار تعیین تکلیف و تسریع در اجرای پروژه های حوزه آب این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع انتقال آب از سد سیازاخ به شهرهای بیجار و حسن آباد یاسوکند نیز جزو مصوبات سفر وزیر نیرو در دی ماه گذشته به استان بود که امیدواریم محقق شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های بخش آب از مولفه های ماندگاری مردم و توسعه بیجار است

اجرای پروژه های بخش آب از مولفه های ماندگاری مردم و توسعه بیجار است