مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-14سياسي

تبیین موضوعات ظهور حضرت حجت اولویت اصلی موکب زینبیه است


شهردار منطقه هشت با بیان اینکه کمیته بین الملل موکب زینبیه با بیش از 10 مترجم به 6 زبان زنده دنیا به زائران بین المللی حاضر در پیاده روی اربعین خدمات فرهنگی ارایه می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با حضور  در برنامه تلویزیونی کربلای معلی گفت: به دلیل خاستگاه متفاوت و کارکردهای پیش بینی شده متنوع موکب زینبیه این موکب خدماتی را ارائه می دهد که در برخی موارد ماهیت متفاوتی با دیگر موکب ها دارد.

تنهایی از فعالیت کمیته بین الملل در موکب زینبیه خبر داد و گفت: این کمیته با هدف خدمت رسانی به زائران بین المللی شکل گرفته و مترجمان این کمیته با حضور در عمودهای 830 تا 837 که محل اسکان زایران خارجی است به این زائران خدمات فرهنگی ارائه دادند.

 به گفته تنهایی مترجمان این کمیته به زائران پاکستانی به زبان اردو عربی سایر زائران به زبان های اسپانیانی، عربی،  فرانسوی، ترکی، انگلیسی نیز خدمات ارائه می کنند.

  وی افزود: در این عمود برای زائران بین المللی بسته های فرهنگی ویژه تدارک دیده شده است که این بسته ها با هدف ارتباط گیری بیشتر و تبیین مفاهیم فرهنگ نیز در نظر گرفته شده است تا مادران در ساعاتی از روز با آرامش خاطر استراحت کنند و کودکان نیز در محیطی امن از خدمات فرهنگی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین موضوعات ظهور حضرت حجت اولویت اصلی موکب زینبیه است

تبیین موضوعات ظهور حضرت حجت اولویت اصلی موکب زینبیه است