مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 16:322022-09-14سياسي

تمهیدات لازم برای اسکان زوار بازگشتی از مرز باشماق فراهم است


نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین و مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زواراربعین حسینی (ع) از مرز بین المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات دهی به آن ها در کردستان اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، علیرضا احمدی شریف ظهر امروز در بازدید از مرز باشماق مریوان و همچنین تاسیسات گردشگری و موکب های مستقر در ورودی گذرگاه مرزی باشماق، اظهار کرد: امکانات رفاهی مطلوبی در محورهای منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان برای خدمات دهی و تردد زوار اربعین فراهم شده است.

نماینده ویژه معاونت گردشگری در ستاد اربعین و مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، ضمن تشکر از فعالیت های اعضای ستاد اربعین در کردستان افزود: با توجه به اینکه برای اولین بار است تردد زائرین از مرزبین المللی باشماق مریوان صورت می پذیرد، لذا وضعیت این مرز و تردد زوار مطلوب و رضایت بخش است.

کردستان آماده اسکان زائران اربعین حسینی است معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان هم در این بازدید با بیان اینکه استان آماده بازگشت و اسکان زائرین اربعین حسینی است، گفت: همه تاسیسات گردشگری کردستان اعم از هتل ها، خانه مسافرها، مهمانپذیرها، مجتمع های خدماتی بین راهی، اقامتگاه های بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای اسکان زوار بازگشتی از مرز باشماق فراهم است

تمهیدات لازم برای اسکان زوار بازگشتی از مرز باشماق فراهم است