مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 16:022022-09-14اقتصادي

رویداد فناورانه خودروهای آینده (2)


مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد فناورانه خودروهای آینده (2) را با مشارکت شرکت های دانش بنیان و توانمند صنعت خودرو برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایپانیوز، رویداد فناورانه خودروهای آینده (2) برای رفع نیازهای فناورانه در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و متصل و زیرساخت ها و تجهیزات آزمون خودروها برنامه ریزی شده است.

رویدادی که در آن، نیازهای فناورانه مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا ارائه می شود و شرکت های دانش بنیان توانمندی های دانشی و تخصصی خود را برای رفع آنها عرضه می کنند.

در این رویداد در خصوص موضوعاتی همچون طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی ارزان قیمت ، طراحی و ساخت قطعات و ماژول های خوردوهای برقی و هیبریدی ، طراحی و ساخت سیستم های پیشرفته کمک راننده ، توسعه فناوری های خودروهای متصل، زیرساخت و اجزا ، طراحی تجهیزات و زیرساخت های آزمون خودرو و ایستگاه های شارژ خودروها و موتورسیکلت های برقی مطرح و درباره آنها تبادل نظر می شود.

زمان برگزاری، 25 و 26 مهرماه 1401در محل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا است و مهلت ثبت نام شرکت های دانش بنیان جهت مشارکت در این رویداد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد فناورانه خودروهای آینده (2)

رویداد فناورانه خودروهای آینده (2)