مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-14ورزشي

ملی پوش فوتبال بانوان: از سنین کم به سپاهان علاقه داشتم


برای چهارمین فصل متوالی با سپاهان قرارداد بستم، از سنین کم به سپاهان علاقه داشتم و به همین دلیل از بین پیشنهاد هایم سپاهان را انتخاب کردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فاطمه عادلی، مدافع ملی پوش و اصفهانی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه با تمدید قراردادش اظهار داشت: برای چهارمین فصل متوالی با سپاهان قرارداد بستم، از سنین کم به سپاهان علاقه داشتم، در سال های اخیر که فرصت بازی در این تیم را به دست آوردم، این علاقه چندبرابر شده است و به همین دلیل از بین پیشنهاد هایم سپاهان را انتخاب کردم.

وی در رابطه با انتخاب مریم ایراندوست به عنوان سرمربی سپاهان گفت: از سال 89 تا 91 در تیم ملی در رده های نوجوانان و جوانان تجربه کار با خانم ایراندوست را داشتم؛ سال گذشته هم در تیم ملی بزرگسالان افتخار شاگردی ایشان را داشتم، خانم ایراندوست از مربیانی هستند که قهرمانی های زیادی در لیگ و جام حذفی داشتند، با تیم ملی به موفقیت هایی دست یافتند و کارنامه مشخصی دارند، از نظر اخلاقی و فنی در سطح بالایی قرار دارند و خوشحالیم امسال در سپاهان در کنار ما هستند.

عادلی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان امسال موفق به طلسم شکنی و قهرمانی در لیگ خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: امسال در کادرفنی و بازیکنان تغییراتی داشتیم که هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش فوتبال بانوان: از سنین کم به سپاهان علاقه داشتم

ملی پوش فوتبال بانوان: از سنین کم به سپاهان علاقه داشتم