مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-14سياسي

زائران تا قبل از اربعین به کشور بازگردند تا با پیک جمعیت روبه رو نشوند


مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: از زائرانی که به عراق سفر کرده اند، می خواهیم زودتر به کشور برگردند تا به پیک ترافیکی بازگشت نخورند.

همچنین با توجه به پایان کار موکب ها در عصر اربعین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفرهای اربعین در روزهای اخیر اوج گرفته و روزانه تعداد قابل توجهی از عاشقان حسینی به سوی عراق در حال حرکت هستند.

البته به گفته رییس ستاد مرکزی اربعین تاکنون سه میلیون و 500 هزار نفر به عراق سفر کرده اند و یک میلیون و 500 هزار نفر هم به ایران بازگشته اند.

از امروز روند بازگشت زائرانی که در روزهای گذشته به عراق سفر کرده بودند، سرعت گرفته است و از طرفی هم زائران بسیاری به سوی پیاده روی اربعین می روند.

امید کوثری، مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به وضعیت مرزها می گوید: تردد در مرزها روان است و مشکلی در حرکت عاشقان حسینی به سوی عراق نیست.

وی همچنین از زائرانی که به عراق سفر کرده اند، خواست تازودتر به کشور بازگردند تا به پیک ترافیکی بازگشت که در روز اربعین و یک روز پس از آن است، مواجه نشوند.

علاوه بر این، با توجه به اینکه در عراق موکب های اربعینی عصر روز اربعین فعالیت خود را پایان داده و به شهرهای خود بازمی گردند، از زائران می خواهیم زودتر به کشور بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران تا قبل از اربعین به کشور بازگردند تا با پیک جمعیت روبه رو نشوند

زائران تا قبل از اربعین به کشور بازگردند تا با پیک جمعیت روبه رو نشوند