مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-14اقتصادي

نظارت 200 بازرس بر توزیع نان در مشهد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 200 بازرس در 100 واحد بازرسی موضوع نظارت بر توزیع نان در محدوده حرم مطهر و فواصل بیشتر از آن را بر عهده خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد بر اساس اعلام جهاد کشاورزی خراسان رضوی، 6000 تن آرد در 800 نانوایی در مشهد توزیع شد.

غلامرضا قنبری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بر اساس نیاز و برآورد حضور پنج میلیون زائر در دهه آخر صفر، در مرحله اول 6000 تن آرد مازاد بر مصرف در نظر گرفته شده که از یکی 2 روز گذشته در 800 نانوایی منتخب در سطح شهر مشهد توزیع آن آغاز شده است.

وی اظهار کرد: سال های گذشته و در مناسبت های مختلف نگرانی هایی در مورد توزیع نان در سطح شهر مشهد و استان وجود داشت بنابراین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برآوردی از آرد و نان مورد نیاز دهه آخر صفر داریم که مازاد بر سهمیه و مصرف معمول و عادی نانوایی ها در سطح شهرستان های استان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: 200 بازرس در 100 واحد بازرسی موضوع نظارت بر توزیع نان در محدوده حرم مطهر و فواصل بیشتر از هوشمند ارائه دهد و ارتباطات رودررو جهت نظارت را به حداقل برساند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 200 بازرس بر توزیع نان در مشهد

نظارت 200 بازرس بر توزیع نان در مشهد