مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-14بين الملل

ابعاد جنایتی که گزارشگر ویژه حقوق بشر آن را افشا کرد!


غرب موظف است کلیه اقدامات یکجانبه علیه ایران، اتباع و شرکت های ایرانی که بدون مجوز شورای امنیت اعمال شده و استفاده از آنها را نمی توان به عنوان اقدام متقابل یا اقدام تلافی جویانه مطابق با قوانین بین المللی توجیه نمود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، آلنا دوهان ، گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تأثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره مندی افراد از حقوق بشر ، اردیبهشت سال جاری در سفری 11 روزه به ایران در خصوص بررسی آثار تحریم های یکجانبه آمریکا بر مردم کشورمان بررسی جامعی انجام داد و گزارش آن را منتشر کرد.

دوهان کارنامه ای قابل توجه در بررسی پیامدها و وضعیت تحریم ها و اقدامات قهری یکجانبه علیه کشورهای مختلف داشته است.

گزارشگران ویژه غالباً تلاش می کنند تا بدون تأثیرپذیری از فشارهای سیاسی دولت ها و صرفاً بر اساس اصل وجدان انسانی و حرفه ای به انجام وظایف بپردازند و کارنامه آلنا دوهان در این زمینه به همین رویه است.

بر این اساس گزارش های آلنا دوهان از وجاهت و مقبولیت قانونی و جهانی برخوردار است و مولفه ای برای تصمیم گیری و اقدامات بین المللی به شمار می رود.

متن گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل برگرفته از کلید واژه های قابل توجهی است که می تواند معیاری برای داوری در خصوص اقدامات جهانی در قبال تحریم های ضد ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد جنایتی که گزارشگر ویژه حقوق بشر آن را افشا کرد!

ابعاد جنایتی که گزارشگر ویژه حقوق بشر آن را افشا کرد!