مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 12:372022-09-14حوادث

دستگیری 173 سارق حرفه ای از ابتدای امسال تاکنون در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 313 مورد انواع سرقت و دستگیری 173 سارق در یزد از ابتدای سال تاکنون توسط ماموران یگان امداد شهرستان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز اظهار کرد: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، مجرمان و کشف جرائم ماموران یگان امداد شهرستان یزد با انجام گشت زنی های هدفمند در شهر یزد و برنامه ریزی های دقیق و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفقیت هایی را کسب کردند.

وی با بیان این که ماموران یگان امداد یزد از ابتدای سال تاکنون موفق به کشف 313 مورد از انواع سرقت ودستگیری 173 سارق شدند، افزود: ماموران پلیس در طرح پاکسازی پارک ها و پاتوق های استعمال موادمخدر و مناطق جرم خیز تعداد 288 معتاد متجاهر و خرده فروش را دستگیر و بیش از هشت کیلوگرم انواع موادمخدر را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به این که ماموران یگان امداد شهرستان یزد 575 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهر یزد را روانه پارکینگ کرده اند گفت: پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مخلان نظم وامنیت عمومی به صورت شبانه روزی در حال تلاش می باشند و در این راه از هیچ تلاشی دریغن کرده و با مجرمان با قاطعیت تمام برابر قانون برخورد خواهند کرد و شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 173 سارق حرفه ای از ابتدای امسال تاکنون در یزد

دستگیری 173 سارق حرفه ای از ابتدای امسال تاکنون در یزد