مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 11:122022-09-14اقتصادي

دولت قبل از ابلاغ بخشنامه های جدید، مشورت دهی بخش خصوصی را اعمال کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، شامگاه سه شنبه در نود و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز با اشاره به نشست مدیران شهرک های صنعتی البرز با رییس ارسال شود .

 وی در بخش دیگری با اشاره به در پیش داشتن هفته گردشگری و اهمیت توجه به توسعه مشارکت بخش خصوصی استان در رونق این حوزه عنوان کرد: در این رابطه موضوع تقویت گردشگری صنعتی طی نشست های کمیسیون تخصصی اتاق بازرگانی البرز در این حوزه مطرح و با جدیت پیگیری شده است.

وی با این توضیح که در کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با توجه به توانمندی های استان در بخش صنعت بحث راه اندازی تورهای ویژه بازدید از کارخانه ها و واحدهای تولیدی اهمیت دارد، گفت: امیدواریم در هفته گردشگری از سوی فعالان اقتصادی استان برای برپایی تورهای گردشگری صنعتی یک روزه همکاری لازم صورت گیرد .

وی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت تقویت فروش محصولات حلال تولید استان خواستار این مهم شد که با همراهی و تعامل اداره کل استاندارد البرز تصمیمات لازم برای برگزاری همایش ها و نمایشگاه های عرضه و فروش این محصولات در البرز پایه ریزی شود.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت قبل از ابلاغ بخشنامه های جدید، مشورت دهی بخش خصوصی را اعمال کند

دولت قبل از ابلاغ بخشنامه های جدید، مشورت دهی بخش خصوصی را اعمال کند