مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-14ورزشي

آناصنعت پاسارگاد قم از سد وحدت اصفهان عبور کرد


فوتسالیست های تیم آناصنعت پاسارگاد قم نخستین پیروزی خود در مسابقات دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور را برابر تیم وحدت یاران طلایی اصفهان رقم زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شاگردان علی فخاران در تلاش برای کسب نخستین برد خود در این دوره از مسابقات، یک بازی هماهنگ و حساب شده برابر حریف اصفهانی ارائه کردند و در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس گیر که چهار گل داشت به برتری 3 بر 1 رسیدند.

نیمه نخست این دیدار تا چهار ثانیه به پایان با تساوی بدون گل بود تا اینکه محدودیت خطای تیمی حریف به پایان رسید و آناصنعت پاسارگاد قم نخستین گل خود را از نقطه پنالتی دوم به ثمر رساند، در نیمه دوم نیز بازی برتر نماینده قم ادامه یافت و دو بار دیگر دروازه حریف باز شد، ضمن اینکه اصفهانی ها در ثانیه های پایانی یکی از گل ها را جبران کردند.

تیم آناصنعت پاسارگاد قم که تا جمعه 25 شهریور در سالن شهید حیدریان میزبان مرحله گروهی دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور است، نخستین بازی خود را 2 بر 1 به تیم وحدت ازنا واگذار کرده بودند و در روز سوم بازی ها امروز چهارشنبه مقابل فولاد هرمزگان قرار می گیرند.

در این گروه تیم های آناصنعت پاسارگاد قم، وحدت ازنا، وحدت یاران طلایی اصفهان، نماینده خراسان رضوی و آتیه سازان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آناصنعت پاسارگاد قم از سد وحدت اصفهان عبور کرد

آناصنعت پاسارگاد قم از سد وحدت اصفهان عبور کرد