مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-14اقتصادي

رشد سقف نرخ انرژی در بازار برق ایران/ رونق بورس برق در نیمه دوم امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: بر این اساس سقف قیمت پیشنهادی انرژی در بازار برق ایران از 642 ریال به ازای هر کیلووات ساعت به 803 ریال افزایش یافته است که از رشد حدود 25 درصدی در سقف قیمت خرید .

- مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: سقف قیمت انرژی در بازار عمده فروشی برق ایران برای حمایت از بخش خصوصی و به منظور پوشش هزینه های بخش تولید و افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری در صنعت نیروگاهی و تولید برق، افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی افزود: بر این اساس سقف قیمت پیشنهادی انرژی در بازار برق ایران از 642 ریال به ازای هر کیلووات ساعت به 803 ریال افزایش یافته است که از رشد حدود 25 درصدی در سقف قیمت خرید برق از نیروگاه های حاضر در بازار برق ایران حکایت دارد.

وی ادامه داد: این افزایش صرفاً برای خرید برق از نیروگاه ها بوده و به هیچ عنوان تعرفه برق مصرفی مشترکان تغییری نخواهد کرد و مصرف کنندگان برق، کماکان بر اساس تعرفه های تعیین شده نسبت به پرداخت بهای برق مصرفی خود اقدام خواهند کرد.

سخنگوی صنعت برق گفت: همچنین نرخ آمادگی قابل پرداخت به نیروگاه ها بدون تغییر نسبت به سال گذشته به ازای هر کیلووات ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سقف نرخ انرژی در بازار برق ایران/ رونق بورس برق در نیمه دوم امسال

رشد سقف نرخ انرژی در بازار برق ایران/ رونق بورس برق در نیمه دوم امسال