مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-14دانش

اهتمام صندوق رفاه دانشجویان برای رفع دغدغه های دانشجویان دختر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر مسعود گنجی، در آستانه بازگشایی سال تحصیلی 1402-1401 با سفر به استان خراسان شمالی از وضعیت امکانات رفاهی دانشگاه بجنورد بازدید کرد و در این بازدید با تاکید بر اهمیت نیاز ها و دغدغه های رفاهی دانشجویان دختر اظهار داشت: - رییس صندوق رفاه دانشجویان در سفر به استان خراسان شمالی با تأکید بر اهتمام این صندوق برای رفع دغدغه های دانشجویان دختر، وضعیت خوابگاه ها و امکانات رفاهی دانشگاه بجنورد را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر مسعود گنجی، در آستانه بازگشایی سال تحصیلی 1402-1401 با سفر به استان خراسان شمالی از وضعیت امکانات رفاهی دانشگاه بجنورد بازدید کرد و در این بازدید با تاکید بر اهمیت نیاز ها و دغدغه های رفاهی دانشجویان دختر اظهار داشت: رسالت مهم صندوق رفاه دانشجویان ارتقای رفاه دانشجویان کشور بر اساس ظرفیت های قانونی و حقوقی خود است.

در این میان نگاه صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان دختر که وظایف خطیر فرزند پروری و خانه داری را نیز در کنار تحصیل بر عهده دارند، ویژه تر است.

نماینده ویژه وزیر علوم در ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به توانمندی مضاعف بانوانی که در کنار امر همسرداری و خانه داری تحصیل را نیز انتخاب کردند، تصریح کرد: بانوان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام صندوق رفاه دانشجویان برای رفع دغدغه های دانشجویان دختر

اهتمام صندوق رفاه دانشجویان برای رفع دغدغه های دانشجویان دختر