مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-14سياسي

«قیام حسینی» آیت الله خامنه ای در آمریکای لاتین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این اثر که با همکاری انتشارات مؤسسه ایمان جهادی (صهبا) و انتشارات بین المللی اسپانیایی زبان فانوس دریایی به زبان اسپانیایی ترجمه شده است، - در آستانه فرارسیدن اربعین سالار شهید حضرت امام حسین علیه السلام، کتاب قیام حسینی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برای ارائه به مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی ترجمه شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این اثر که با همکاری انتشارات مؤسسه ایمان جهادی (صهبا) و انتشارات بین المللی اسپانیایی زبان فانوس دریایی به زبان اسپانیایی ترجمه شده است، حاوی تلفیق دو سخنرانی مقام معظم رهبری با موضوع علت قیام امام حسین (ع) است که در سال های 1361 و 1363 ایراد شده و به سبک مقارنه به شکل یک سخنرانی واحد در آمده است.

معظم له در این سخنرانی ها دو نظریه رسیدن به حکومت و شهید شدن را برای علت قیام رد می کنند و با آوردن مثال هایی از بیانات امام حسین (ع)، هدف ایشان را قیام در مقابل انحراف عنوان می کنند.

این کتاب با عنوان قیام امام حسین (ع) از سوی خانم انخلیکا ماریا روخاس از کشور کلمبیا به زبان اسپانیایی ترجمه شده است و به زودی از سوی انتشارات بین المللی اسپانیایی زبان فانوس دریایی در اختیار مخاطبان اسپانیایی زبان به ویژه در منطقه آمریکای لاتین قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قیام حسینی» آیت الله خامنه ای در آمریکای لاتین

«قیام حسینی» آیت الله خامنه ای در آمریکای لاتین