مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-14سياسي

چه تسلیتی؟ مرگ ملکه بدنام انگلیس جای تبریک دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت حق العمل کار عصر ایران در نوشته ای با عنوان «پرهیز رییسی از تسلیت درگذشت ملکه؛ سیاسی، تاریخی یا واکنشی؟»، - تسلیت نگفتن جمهوری اسلامی ایران برای مرگ ملکه جنایتکار و بدنام انگلیس، سایت اجاره ای غربگدا را ناراحت کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت حق العمل کار عصر ایران در نوشته ای با عنوان پرهیز رییسی از تسلیت درگذشت ملکه؛ سیاسی، تاریخی یا واکنشی؟ ، می نویسد: صحبت از عرف دیپلماتیک است نه سوابق سیاسی و کافی است به یاد آوریم 8 سال پس از پایان جنگ ایران و عراق صدام حسین رییس جمهوری وقت عراق را هاشمی رفسنجانی برای شرکت در سازمان کنفرانس اسلامی به تهران دعوت کرد.

مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره درگذشت ملکه انگلیس سکوت کرده اند و هر چند دو کشور ایران و انگلستان رابطه دارند و بریتانیا یکی از طرف های مذاکرات احیای برجام با ایران است و بر خلاف ایالات متحده، تهران هیچ گاه از گفت و گوی مستقیم با لندن تن نزده، اما ابراهیم رییسی رییس جمهور پیام تسلیتی نفرستاده و حتی دفتر او نیز مبادرت به صدور اطلاعیه ای با مضامین تشریفاتی در این باره نکرده است حتی با مضمونی طعنه آمیز.

این سکوت و پرهیز برای ناظران و رسانه های خارجی قابل توجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تسلیتی؟ مرگ ملکه بدنام انگلیس جای تبریک دارد

چه تسلیتی؟ مرگ ملکه بدنام انگلیس جای تبریک دارد