مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:172022-09-14سياسي

حل مشکل معیشت مرزنشینان بانه در گرو بازگشایی معابر موقت مرزی است


نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای حل مشکل معیشت مرزنشنیان معابر موقت مرزی با سازو کار مناسب بازگشایی شود و این مهم مطالبه به حق مرزنشنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، بهزاد رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان بانه که در مسجد جامع شهر بویین مرکز بخش ننور برگزار شد، اظهار داشت: در راستای خدمت به مردم و افزایش مشارکت مردم، در بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات رهبر انقلاب، کمک به افزایش نقش مردم و تحقق عدالت محوری و حکمرانی مردمی است.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مدیران تاثیر زیادی در حل مسائل و مشکلات دارد مدیران پشت میزنشین نباید انتظار داشته باشند که مسائل و مشکلات بدون حضور در میان مردم به راحتی حل شود.

وی افزود: در وزارتخانه و در فرمانداری شهرستان ها یک پست به عنوان دستیار مردمی سازی تعریف شده که با استقرار یک نفر در این پست تصمیمات دولت و درخواست های مردم با هدف عدالت محوری، حمایت از حرکت های خودجوش مردمی و تحقق اهداف رهبر انقلاب و حکمرانی مردمی نمود پیدا کند و ارتباط دولت با مردم بیشتر می شود.

رحیمی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت نیاز به همت جمعی و صبر زیاد دارد گفت: مهمترین مطالبه ما از مسئولان بالادستی چهار بانده کردن جاده بانه ـ سقز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل معیشت مرزنشینان بانه در گرو بازگشایی معابر موقت مرزی است

حل مشکل معیشت مرزنشینان بانه در گرو بازگشایی معابر موقت مرزی است