مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:072022-09-14اقتصادي

بازار برنج از حالت رکود خارج شد/قیمت برنج در بازار مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباس پور سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: از مجموع 215هزار هکتار شالیزارهای مازندران 205هزار هکتار معادل 95درصد مزارع برداشت شد.

وی با بیان اینکه به روزهای پایانی کشت اول برنج نزدیک می شویم، افزود: این روزها برنج روانه شالیکوبی ها و بازار است و می توانیم اعلام کنیم بازار از حالت رکود خارج شده، ولی به رونق نرسیده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی مازندران اضافه کرد: شاهد افت و یا ریزش شدید قیمت نیستیم و تقریبا عرضه و تقاضا دارد بازار را به ثبات می رساند.

عباس پور با اعلام اینکه برای حمایت از ارقام پرمحصول با خرید از طرف دولت ممکن است اقدام کند، تصریح کرد: بازار درحال رصد است و امیدواریم با وارد شدن خریداران و تجار عمده به تدریج رونق در بازار اتفاق بیفتد و شالیکاران بتوانند محصول خود را به قیمت مناسب برسانند.

وی در ارتباط با قیمت های متفاوت از 80 تا 140 هزار تومانی برنج در بازار، اظهار کرد: در بازار قیمت برنج بالای 100هزار تومان بوده که این قیمت ها ممکن است در سایر استان ها باشد ولی قیمت برنج در بازار استان  بین 80 تا 95هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار برنج از حالت رکود خارج شد/قیمت برنج در بازار مازندران

بازار برنج از حالت رکود خارج شد/قیمت برنج در بازار مازندران