مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 07:422022-09-14اقتصادي

99 درصد اراضی ملی سمنان سند دریافت کردند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از صدور سند تک برگی برای 99 درصد مساحت اراضی ملی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان صبح امروز در جمع مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: مجموع مساحت استان سمنان، 9 میلیون و 397 هزار هکتار است که 9 میلیون و 134 هزار هکتار آن در سامانه کاداستر اسناد تثبیت و برای حدود هشت میلیون و 979 هزار هکتار از این مقدار، سند تک برگی با هماهنگی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

مرادی حقیقی ادامه داد: بیش از 95 درصد اراضی استان، ملی بوده و با همکاری و تعامل سازنده در استان، تاکنون سند تک برگی برای 99 درصد مساحت اراضی ملی استان صادر شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با توجه به شعار سال 1401 (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) و برنامه اجرایی ابلاغی از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، تمام بخش ها و ادارات ستادی و شهرستانی باید برنامه ریزی لازم را به منظور انجام کلیه موارد مصوب در طرح تداوم جهت دستیابی به اهداف موردنظر انجام دهند.

مرادی حقیقی مشارکت کلیه دستگاه ها و آحاد مردم را در اجرای پروژه های منابع طبیعی بسیار مهم دانست و نقش آموزش، ترویج و روابط عمومی را در همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد اراضی ملی سمنان سند دریافت کردند

99 درصد اراضی ملی سمنان سند دریافت کردند