مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 07:272022-09-14اقتصادي

تخصیص اعتبار 648 میلیاردی ایجاد طرح های اشتغال زایی مددجویان بوشهری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: امسال 648 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد فرصت های شغلی مددجویان استان بوشهر تخصیص یافت.

- محمدرضا میری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای مددجویان و سایر اقشار نیازمند و محروم جامعه یکی از موضوعات مهم و با اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد و بهترین مسیر برای پشتیبانی و حمایت از مددجویان و اقشار کم برخوردار ایجاد اشتغال و در مسیر اشتغال قرار دادن آنهاست که با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه این نهاد صرفاً یک بنگاه خدمات اجتماعی نیست و در کنار آن نقش کارآفرینی اجتماعی را نیز بر عهده دارد، گفت: معتقدم باید تلاش کنیم بتوانیم از طریق اشتغالزایی سطح زندگی مددجویان تحت حمایت را ارتقا بخشیم به گونه ای که دیگر نیازی به اینگونه خدمات جزیی نداشته باشند.

میری ادامه داد: در سال جاری 648 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد فرصت های شغلی مددجویان استان بوشهر تخصیص یافته است که در 5 ماه نخست امسال 180 میلیارد تومان از این اعتبارات اشتغال زایی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در کمیته امداد بر اساس تجربه هایی که تاکنون کسب شده ایجاد اشتغال از طریق کلان پروژه های راهبری شغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 648 میلیاردی ایجاد طرح های اشتغال زایی مددجویان بوشهری

تخصیص اعتبار 648 میلیاردی ایجاد طرح های اشتغال زایی مددجویان بوشهری