مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 07:022022-09-14بين الملل

پهپاد مخصوص ایران برای حمله به اسراییل + عکس


ما رفته رفته داریم از تسلیحات گذشته کلاً عبور می کنیم و یک سری تسلیحاتی را داریم وارد نیروی زمینی می کنیم که چهار ویژگی برای آن تعریف کردیم دورزن باشند، - دقیق زن و نقطه زن باشند، هوشمند باشند یعنی بهره مند از هوش مصنوعی و قابلیت شبکه ای شدن را داشته باشند.

امیر کیومرث حیدری گفت : پهپاد آرش2 قابلیت های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، بخش هایی از گفت و گوی امیر حیدری را در ادامه می خوانید: *از حیث خاص نظامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گسترده ترین و شاید بگویم پرتجهیزات ترین و متنوع ترین نیروی مسلح کشور از حیث فناوری، تسلیحات، تجهیزات و تکنولوژی است که در چرخه دفاعی برای دفاع از ثغور میهن اسلامی، تمامیت ارضی و استقلال کشور به آن نیازمند است.

*می توان گفت در بعد بین المللی هم اگر حساب کنیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 5-4 مؤلفه در بین کشورهای منطقه سرآمد است و تقریباً می شود گفت که بی رقیب است به فضل خدا، من باب مثال در مؤلفه توان بالگردی چه از لحاظ تعداد، چه از لحاظ کمیت و کیفیت در هیچگونه از کشورهای منطقه مشابهی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد مخصوص ایران برای حمله به اسراییل + عکس

پهپاد مخصوص ایران برای حمله به اسراییل + عکس