مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 06:422022-09-14اقتصادي

بازار برنج از حالت رکود خارج شد/قیمت برنج در بازار مازندران


سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی مازندران گفت: باتوجه به روزهای پایانی کشت اول برنج، این محصول روانه شالیکوبی ها و بازار است و می توانیم اعلام کنیم بازار از حالت رکود خارج شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباس پور سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: از مجموع 215هزار هکتار شالیزارهای مازندران 205هزار هکتار معادل 95درصد مزارع برداشت شد.

وی با بیان اینکه به روزهای پایانی کشت اول برنج نزدیک می شویم، افزود: این روزها برنج روانه شالیکوبی ها و بازار است و می توانیم اعلام کنیم بازار از حالت رکود خارج شده، ولی به رونق نرسیده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی مازندران اضافه کرد: شاهد افت و یا ریزش شدید قیمت نیستیم و تقریبا عرضه و تقاضا دارد بازار را به ثبات می رساند.

عباس پور با اعلام اینکه برای حمایت از ارقام پرمحصول با خرید از طرف دولت ممکن است اقدام کند، تصریح کرد: بازار درحال رصد است و امیدواریم با وارد شدن خریداران و تجار عمده به تدریج رونق در بازار اتفاق بیفتد و شالیکاران بتوانند محصول خود را به قیمت مناسب برسانند.

وی در ارتباط با قیمت های متفاوت از 80 تا 140 هزار تومانی برنج در بازار، اظهار کرد: در بازار قیمت برنج بالای 100هزار تومان بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار برنج از حالت رکود خارج شد/قیمت برنج در بازار مازندران

بازار برنج از حالت رکود خارج شد/قیمت برنج در بازار مازندران