مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 18:172022-09-13سياسي

آمادگی کامل قبله تهران برای میزبانی از دلدادگان حسینی


فرماندار ویژه شهرستان ری از آمادگی کامل قبله تهران برای میزبانی از دلدادگان حسینی و زائران حضرت عبدالعظیم(ع) در روز اربعین خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه میزبانی از زائران حضرت عبدالعظیم(ع)، اظهار کرد: تمهیدات امنیتی به صورت کامل برای برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان ری اندیشیده شده و شهرستان از نظر امنیتی و خدمات دهی در بالاترین سطح قرار دارد.

وی گفت: برقراری امنیت و خدمات دهی در کل مسیر جاده قلعه نو به ری و محدوده پالایشگاه اجرایی می شود و مسیر بازگشت زائران به شهرستان ورامین نیز با همکاری فرمانداری هماهنگ شده و ناوگان اتوبوسرانی در خیابان سلمان فارسی مستقر و خدمات دهی خواهند کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: از زائرانی که خود را به قبله تهران می رسانند تقاضا داریم به منظور پیشگیری از تجمعات و در راستای تسهیل امور تمامی زائران به سلام از راه دور اکتفا کرده و از ورود به حرم خودداری کنند.

زمانی تصریح کرد: ضلع غربی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در میدان مدرس برای اولین بار بازگشایی می شود و دسترسی از آن مسیر تا پارکینگ و دسترسی به مترو راحت تر خواهد بود و همچنین خط ریل باس تا پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل قبله تهران برای میزبانی از دلدادگان حسینی

آمادگی کامل قبله تهران برای میزبانی از دلدادگان حسینی